PIETEIKT

    Grozs
    • LV
    • RUS

    E-Veikala noteikumi

    Garantijas

    Visām pirktajām precēm ir ražotāja garantija!

    Ražotāja noteiktais garantijas termiņš dažādām precēm ir atšķirīgs, tas var būt līdz pieciem gadiem. Informāciju par ražotāja garantijas termiņu Tevis izvēlētajai precei meklē preces aprakstā vai jautā attiecīgajam klientu konsultantam.

    Droša izcelsme – precei ir zināms izgatavotājs un skaidrs piegādes ceļš no ražotāja līdz pircējam.

    Godīga uzņēmējdarbība – par preci nomaksāti visi nodokļi.

    Patērētāju tiesību aizsardzība – prece atbilst visām likuma prasībām.

    Nebēdā, ja ražotājs precei būs noteicis garantijas termiņu, kas īsāks par diviem gadiem! Pretenzijas par preces kvalitāti vari pieteikt ražotājam no preces iegādes dienas, ja tika ievēroti ražotāja preces ekspluatācijas noteikumi, un ražotāja un LR būvnormatīvos noteiktas prasības veicot montāžas darbus.

    Atceries – ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja Tu vari uzrādīt:

    pirkumu apliecinošu dokumentu (maksājuma čeks, pavadzīme vai kvīts);

    ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (gadījuma ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā).

    Garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces papildus piederumiem (aksesuāriem), barošanas elementiem ( baterijas, akumulatori), piederumiem kuriem ir ierobežots resurss (drošinātāji, austiņas, mikrofoni). Preces krāsas tonis var atšķirties no attēlā redzamās, vai attēlā var būt daļas, kas neietilpst preces komplektācijā. Preču aprakstiem ir informatīva nozīme, parametros vai komplektācijās var būt ražotāju noteiktās izmaiņas vai modifikācijas.

    Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā, ja:

    precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi vai pats esi mēģinājis novērst bojājumu;

    bojājums radies dabas stihijas dēļ (plūdi, vētra, zibens spēriens, ugunsgrēks, zemestrīce, pārspriegums elektrotīkla);

    bojājums būs radies, ražojumā iekļūstot svešķermenim, šķidrumiem vai kukaiņiem;

    esi izmantojis nestandarta barošanas blokus, piederumus un rezerves daļas, kā arī izejmateriālus (kārtridži, toneri u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas būs izraisījis šīs prece bojājumus;

    bojājums būs radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums);

    ja netika neveikta regulāra servisa apkope (attiecas uz precēm, kam tāda ir nepieciešama);

    ja prece tiks izmantota ražošanas vai profesionāliem mērķiem (ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem).

    Pirms preces nodošanas remontā parūpējies par datu drošību. Garantijas servisa centri negarantē datu saglabāšanu, tāpēc nodrošinies ar datu rezerves kopijām.>

    Gadījumā, ja prece ir sabojājusies garantijas laikā, Tev ir šādas iespējas:

    uzreiz dodies uz ražotāja garantijas talonā norādīto servisa centru (neizmirsti pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu!!!);

    zvani pa tālruni 26331290, Tevi uzklausīs un ieteiks labāko risinājumu.

    Atteikuma tiesības. Tu vari izmantot atteikuma tiesības un atgriezt preci 14 kalendāra dienu laikā. Saskaņā ar MK 207.noteikumiem, patērētājs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 kalendāra dienu laikā. Šo noteikumu 9.punktā minēto atteikuma tiesību izmantošanas termiņu skaita no dienas, kad patērētājs ir saņēmis preci vai preces (preču) daļu, vai no līguma noslēgšanas dienas, ja tiek sniegti pakalpojumi vai par pirkumu daļēji vai pilnībā maksā, izmantojot patērētāja kreditēšanas līgumu. Vairāk informācijas par patērētāju tiesībām Jūs varat iegūt Patērētāju tiesību aizsardzības centra mājas lapā .

    Lai izvairītos no pārpratumiem, preces saņemšanas brīdī pārliecinies vai tā pilnībā atbilst pasūtītajai – ražotājs, modelis, krāsa, izmērs un citi būtiski parametri.

    Ja vēlies izmantot atteikuma tiesības – lūdzam ņemt vērā šādus ieteikumus:

    pārbaudi, taču nelieto preci;

    saglabā un nesabojā preces oriģinālo iepakojumu un komplektāciju (aizlīmētus plastikāta iepakojumus vari rūpīgi atvērt ar šķērēm);

    Jūs nevarēsiet izmantot savas atteikuma tiesības, ja:

    · preču cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām

    · iegādātā prece ir neatvietojama lieta

    · iegādātā prece ātri bojājas

    · iegādātā prece ir ātri izlietojama

    · iegādātā prece ir fiziski bojāta

    Gadījumā, ja gribi atteikties no preces, nogādā to birojā. Neizmirsti pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu!!! Ceļa izdevumus par atgrieztu preci sedz Pircējs. Patērētāja pienākums ir segt ar preces atdošanu saistītās izmaksas, saskaņā ar PTAL 12.panta 4. un 5.daļu.

    Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12.panta 6. daļa nosaka, ka “patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā”.